Utebliven sovmorgon

Hej!

Fick inget ordentligt svar på om jag egentligen hade engelska eller inte så jag gick upp och gick till skolan. Väl där visade det sig att jag inte hade engelska..så jag fick ett fint hål då från 08.20-11.10 (hade ingen mentorsträff heller). Men jag snackade med folk och lite sådär så tiden gick fort. (skulle egentligen plugga men det gick som det gick..)

Sedan hade jag Kuhi, vi kollade på en mycket udda film och fick tillbaka våra prov. Jag fick Mvg :D Men provet var inte jättesvårt så många fick nog mvg..

Sist på dagen (typ ett) fikade jag med folk och sedan åkte jag hem. Nu så lagar jag lax (står i ugnen). Har sovmorgon imorgon så jag ska antingen vara uppe lite senare eller sova mycket längre :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0