SOVMORGON!

Hejhej!

Imorgon har jag en härlig sovmorgon till ett! Men den ska dock ägnas åt läxor och diverse saker. På kvällen sen kommer Moa, Arvid och Viktor upp och hälsar på mig över helgen :) Det ska bli superskoj! Lite trångt här i mitt lilla bo men det ska bara bli kul! :) Idag hade jag engelska C (såg på film) mentorssamtal i fem min och kuhi (såg på film och arbetade själva). Tiden då vi arbetade själva spenderade jag, David och Simon i ett grupprum. Vi var lite trötta så vi kastade papperslappar och pennor omkring oss och försökte att pricka saker. Sedan åt vi lunch och jag begav mig hemåt. När jag kom hem så blev det tvätting och städning. Så nu är det lite mer ordning och reda här :) Nu sitter jag med massa värmeljus för att få tvätten att torka fortare (det känns som att det fungerar). Snart ska jag sova men inte än, jag har ju som sagt sovmorgon! :D

Puss&Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0