Sovmorgon igen!

Hejhej!

Nu har jag sovmorgon igen, sitter fortfarande i pyjamas, ibland är livet för bra ^^. Jag ska snart läsa i min engelskabok iom att jag ska jobba hemifrån. Men nu är det chill och frukost. Halv två är det dags för ensemble så jag måste träna lite till det också.

Helgen har inga speciella planer direkt. Imorgon ska jag ut med Sofia och Stina. Troligtvis hänger någon mer av Stinas barndomskompisar med. Det kommer nog bli väldigt trevligt. Annars är det plugg, mest projektarbete tror jag. Och engelska(B och C), psykologi, svenska, piano, enemble..jag tror att det är allt :P En sak i taget...

Kram på er och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: farrmor

Du verkar ha fullt upp. Kram på dig och ha en trevlig helg.

2012-09-22 @ 01:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0