Sovmorgon?

Tjenixen!

Imorgon har jag förhoppningsvis sovmorgon, jag tror att jag inte har någon engelska men är inte helt säker. Just nu kollar jag därför på en film och myser med filt och te :).

Idag hade jag piano, vi gick igenom ensemblen och inte så mycket mer. Engelska, vi jobbade i grupper och läste upp våra provisoriska tal för varandra. Sen hade jag hål då jag umgicks med folk, lånade en bok till mitt projektarbete "Lady Susan" en kortroman av Jane Austen. Sedan hade jag en awesome ensemblelektion. Humöret och energin på topp och vi fick till låten ganska bra. Sedan när jag kom hem åt jag mat och nu softar jag.

På lunchen idag nämnde Albin att han skulle vilja sova i 3064 timmar vilket vi då räknade ut att det var 4-5 månader. Han sa då att det var okej för då vaknade han när det var dags att pimpla (han fiskar mycket). Vi sa då att det händer ganska mycket på fyra-fem månader och han borde tänka igenom detta. Därför gjorde vi nu en lista på vad vi tror kommer hända oss själva och våra vänner innan terminen är slut. Vi ska sammanställa denna lista och har fram till fredag på oss. Sedan ska vi maila den till varandra och i december ska vi sedan se vad som hänt och om vi hade rätt. Ganska intressant.

Nu ska jag fortsätta att kolla på min film.

Kram på er! <3
 
p.s. ska troligtvis vara med i en "militärgrupp" på nollningen och ska vara utklädd till militär. Om någon har någonting som kan likna militärkläder (vad som helst) som är oömmt att låna ut eller om man bara har en bra idé på vad jag kan använda så kom gärna med förslag! :) d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0