Hemma igen

Tjenare!

Har en superkul kväll igår. Var ju som sagt hemma hos Olivia, det var många sjuka men sju stycken blev vi i alla fall :). Vi åt kräftor, spelade familjegeni, spelade x-box och såklart så snackade vi också en hel del (standard).

Jag var på lag med Samuel på familjegeni och vi kom på andra plats. Han kan typ allt om allt men jag tog i alla fall några frågor för oss. Vissa kunde han också svaret på och vissa tog jag hem själv ^^ Men jag hade aldrig klarat det utan honom. Erik spelade själv och vann, han är värre än Samuel och kan allt möjligt. Men jag måste säga att jag och Samuel hade otur med frågorna på slutet, det var helt omöjliga frågor om regissörer på 60-talet osv.

Vi gick väl och lade oss runt fyra-fem och pratade sedan lite innan vi somnade. Gick upp straxt efter elva, åt frukost och spelade x-box. Nu är jag hemma igen. Skulle sätta igång med svenskaläxan men det visade sig att jag skulle behövt kursboken och inte bara häftet så det får vänta till imorgon. Istället får det bli lite förberedande arbete inför projektarbetet och kuhiplugg. Jag förstår inte hur vi redan kan ha så mycket läxor! Vi har knappt gått i skolan i en månad och drunknar redan i läxor.

Det är väl bäst att starta direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0