Hejsan

Idag har jag haft tre lektioner och ett megahål. Började med piano, min lektion har blivit flyttad från torsdagar till tisdagar så jag förlorar min sovmorgon. Problemet är att jag så detta igårkväll och eftersom att jag alltid planerar läxor efter "inlämningsrang" så hade jag inte jobbat så mycket med pianoläxan än eftersom att jag skulle ha två dagar till på mig. Men så blev det inte..Vi spelade på min ensemblelåt istället och så fick jag ta lite längre tid med förra veckans läxa.
Sedan hade jag engelska B, jag, Simon och David hade en väldigt rolig konversation (men på engelska vilket gör det okej). Läraren var utanför och hade betygssnack, jag ligger bra till fick jag veta. Har haft Mvg eller Vg på allt hittills :). Sedan hade jag megahål då jag snackade med folk och försökte jobba med psykologin (misslyckades med det). Sedan hade jag ensemble, alla var jättetrötta och hälften halvsjuka. Vi skulle ha kollat in en ny låt men det visade sig att endast basisten och den ena sångaren gjort det. Så vi spelade lite ändå, lät inte bra och därför gick vi tillbaka och spelade på låten från förra gången. Sedan gick vi hem. Nu ska jag göra klart min Engelska C uppgift och psykologin. Sedan blir det ensemble och pianoläxor.

Förkylningen är lite bättre nu, så det är nice. Jag kör på c-vitaminkickar i form av apelsin och kiwi. Jag funderar på om jag är lite halvallergisk mot kiwi för det kliar och sticks i munnen när jag ätit det. Men så länge man inte får andnöd så är det väl ingen fara :).

Kram på er!
 
Fin bild på två små dårar, som av någon anledning blev gigantisk ^^ <3
 

Kommentarer
Postat av: farrmor

Det är ganska vanlit med allergi mot kiwi och kill i halsen är ett tecken, så var försiktig med den.kram

2012-09-04 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0