Vadet

Hej!

Jag och Simon har gjort ett väldigt intressant vad. (slagit vad). Det är nämligen så att den 16 november så ska vi på teater med skolan. Vi fick våra biljetter idag. Simon var lite osäker på om han skulle lyckas hålla koll på sin så han ville att jag skulle ha den i förvar. Det var då det började! Jag sa att om jag hade den säkert i förvar och kommer med den helskinnad till teatern den 16 november så ska han köpa en kaka till mig i skolans cafeteria, han får inte prata och han ska låtsas att han är en dinosaurie. Han får alltså göra ljud ifrån sig, bara han inte yttrar ett ord. Vad jag ska göra är inte helt klart. Det måste vara värre än hans "straff" eftersom att det är troligare att jag kommer med biljetterna helskinnade (tror han i alla fall). Just nu är han inne på att jag ska bete mig på ett visst sätt i en vecka (typ som en höna eller bimbo eller något). Vi får se hur det blir!

På svenskan kom vi på detta vad och skrev lite på våra uppsatser. På psykologin var det också eget arbete plus fika med mina och Stinas cupcakes och te, alla tyckte att de var jättegoda! :) Jag gick därifrån lite tidigare och träffade pappa. Vi gick lite i affärer och sedan handlade vi på ica. (morötter för 5 kr/kg och svenska äpplen för 10kr/kg. Även billig köttfärs!) Sedan åkte vi hem till mig och efter en stund var han tvungen att åka till båten. Men vi träffades en stund i alla fall!

Imorgon har jag en lektion, engelska. Sen ska jag och Ninna (David) ha filmmys vid tv-spelen och sådär. På kvällen ska jag troligtvis ut på krogen med några kompisar. Helgen verkar bli ganska händelselös. Alla har så fullt upp med läxor så ingen har tid att göra något, det kanske är lite bra ändå för då har jag också tid att plugga. Har inget större val..

Jobbade även lite projektarbete imorse så det gick framåt en liten bit. Nu ska jag snart sova, facebook laggar, inte kul.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0