Snorty is back! :D

Hej!

Jag har hittat ett par skor som jag är superkär i. De är superhöga klackar på (med platå) och jag kommer nog trilla lite innan jag lär mig gå på dem men oj vad de är snygga! Jag pratade med pappa och jag kunde köpa dem och så var det en julklapp, men i förskott! :) Vad jag nu funderar över är om jag ska köpa dem i grönt eller svart. De gröna var snyggare men svart passar mer till allt.

Nu känner jag mig väldigt ytlig..usch!

Till något annat!

Johan kom hem igår och det var jättekul! :) Nu är han dock inte hemma, han är på golfbanan...Vart annars? Ikväll ska vi i alla fall kolla på film eller något så jag får väl spendera dagen med plankning, kuhiuppsats och bokläsning! :)

Jag klippte nyss min lugg, blev helt okej.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0