Någonting

Hej!

Jag minns faktiskt inte riktigt när jag senast bloggade så jag kanske upprepar mig nu, eller så får ni helt enkelt inte veta vad som pågår i mitt liv för stunden ^^

Dagen var ganska bra. Engelska, vi hade en genomgång och sedan jobbade jag och David med ett häfte. Mentorssamtal (vi var två stycken där så det var inte mycket till samtal). Sedan lunch, David gjorde ett misstag i matsalen (ska inte säga vad, är ju ingen tjallare haha) och det var väldigt roligt. Det plus att jag var trött gjorde att jag skrattade varje gång jag kom att tänka på det i över en timma. Han tyckte att jag var elak (på skoj).

Sedan åkte jag hem, handlade. Mitt ica är en station hemifrån min station så jag tänkte att jag skulle gå hem för att få lite motion (det är inte så långt, tar kanske tjugo min i rask takt). Självklart börjar det spöregna. Jag har inte heller handlat på ett tag så det var ganska tunga kassar jag hade (ja, plural) plus att jag passade på att köpa rotfrukter (2,90 på ica denna veckan). Så det var ganska tungt. Kom hem med blodstopp i fingrarna, vått hår och värk i armarna. Nu har jag lite ont i ryggen istället, förhoppningsvis går det över till imorgon.

Imorgon är det ensembleuppspel. Så ikväll lagade jag mat för imorgon också (rotfruktspannkaka, inte riktig utan ett eget recept). Eftersom att jag har sovmorgon så kollade jag även på en film fram till nu. Men nu funderar jag på att gå och borsta tänderna och sedan ligga och läsa en stund. Det är ett sådant underbart sätt att slappna av på!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0