Morgon

Hej!

Idag vart det sovmorgon igen. Jag hade tänkt skriva på engelskan och prohektarbetet men det känns som att i alla fall projektarbetet är ganska klart. Engelskan hinner jag troligtvis med ikväll, det är kanske till och med så att vi får jobba med den på fredagens lektion. Sedan ska jag göra klart svenskan, men det får vi jobba med på dagens lektion. Jag har bara författarkommentaren kvar så det kan bli så att jag kan jobba med engelskan/pa eller något sådant under resten av den lektionen. Jag får se vad min lärare säger. Mitt projektarbete har ju i hög grad med svenska att göra så det borde gå bra.

Nu ska jag ta en dusch och snart iväg mot skolan. klockan är än bara tio, jag behöver väl åka tolv, senast så det är lugnt. Ikväll blir det att packa för imorgon åker jag hem! <3

Puss&kram på er!

På lovet ska jag baka bullar! Det ska bli supergott :)


Kommentarer
Postat av: farrmor

Ser fram emot att få träffa dig.Kram

2012-10-18 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0