Jobbig morgon

Hej!

Imorse blev det lite bråttom mot slutet, fick springa till tunnelbnan och missade den med tre sekunder (den började köra när jag precis kommit ner ifrån rulltrappan). Därför fick jag vänta i TIO minuter! Kom nästan försent och insåg att jag inte tog min medicin imorse, som tur var så hade jag extra i väskan. Sedan ser jag att jag lyckats glömma skåpsnyckel och tag. Därför måste jag be om blankett för att få lunch och måste alltid gå med någon när jag ska byta plan i skolan eftersom att våra dörrar är låsta (man låser upp med tag). Sedan ska jag programmera synthen och av någon anledning lägger den på velocity! Fast bara på det ena ljudet..Så jag provade med allt möjligt och till sist bad jag Markus om hjälp men han förstod inte heller varför den var så. Jag tror att just den kanske var trasig.
 
Sedan skulle jag gå upp och prata med min handledare för projektarbetet, DÅ ÄR HON INTE DÄR! På projektarbetstiden! Så jag fick gå tillbaka ner. Efter det var dagen faktiskt ganska bra. Spelade tv-spel mot Samuel och vann, umgicks och snackade med schyssta personer och sedan hade jag kuhi. Där pratade Jesper om Gustav den tredje. Det var ganska intressant, han var en speciell man..

Sen åkte jag hem och nu har jag ätit köttbullar. Missar Öppen Scen ikväll för jag måste skriva klart mitt engelskatal, läsa i min engelskabok och skriva en inledning till projektarbetet. Jag hoppas bara att allt går igenom den här gången. Har bokat in mig på ett möte med handledaren imorgon. Plus träna på ensemblen, har ju uppspel på torsdag!

Det är väl bäst att sätta igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0