Flera dagar

Nu blir det en snabbspolning.

Tisdag: Var hos tandläkaren, var och hälsade på morfar, åt lunch. Åkte in till stan, gjorde några ärenden, träffade på Moa, Arvid, Fredrik och Therese. Gick runt på stan med dem(Moa köpte en partyjacka till gladtisdagen och uppfann sedan ett alterego vid namn "The Moster"), gick till Atterdags och köpte pizza. Åt pizzan hos Moa, man fick diska det man använde så Fredrik valde att äta ur förpackningen..Sedan gick vi till bageriet. Där höll storbandet Hurrbau på att rigga. Vi klämde in oss vid ett bord där det redan satt lite folk. Där satt vi ett tag och snackade och sedan beställde vi lite att dricka. Efter en timme så började Hurrbau spela. Jag skulle egentligen ta en buss hem på kvällen men eftersom att blåssektionen stod framför dörren (det är väldigt många i bandet och bageriet är ganska litet) så bestämde jag (och fredrik som egentligen också skulle ta en buss) att det var bäst att stanna ändå. Detta ledde till att Moas lägenhet förvandlades till ett litet kollektiv. Allt som allt blev vi åtta personer som blev utportionerade på olika ställen.
   Dagen efter så kom även Therese och åt frukost med oss. Jag åkte hem, åkte tillbaka till stan och gick på en mässa för högstadieelever där Moa och Therese skulle uppträda för att göra reklam för sitt program/inriktning. Detta blev dock indraget för Moa var tvungen att gå (de uppträdde på morgonen men det missade jag) och inget annat band ville byta tid, surskallar..Sedan gick jag och Arvid på en promenad, sedan hem till honom och vidare till Moa. Sedan gick jag till bussen, Arvid till baslektion och Moa&Viktor hem till Moa.

Nu har jag ätit tacos och är väldigt mätt. Imorgon kommer släkten hit.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0