Snö!

Hej!

Nu har jag snö här, vaknade av att snöplogen körde förbi, inte det bästa sättet att vakna på men jag lyckades somna om så det var lugnt.

Idag så har jag svenska och psykologi, jag tror att det är eget arbete på psykologin så det är nice. Vi jobbar med psykiska sjukdomar, jag har anorexia. Det är svårt så jag funderar på om det kanske ska byta. Får se hur det känns efter lektionen idag. På svenskan vet jag inte riktigt vad vi håller på med. Allt är förvirrande, vi har fått ut ett häfte, en examination och vi har läst en bok men ingenting verkar flyta ihop. Det känns som att det inte finns någon röd tråd i hela det här arbetet. Men men, det kanske klarnar upp idag.

Nu ska jag duscha, det är minusgrader så jag tänker inte gå ut med vått hår!

Imorgon är det saco-mässa, det kan nog bli kul. Det blir i alla fall inte någon lång dag vilket är skönt. Tar kanske en tur på stan efter och kollar efter julklappar, eller så åker jag hem och pluggar. Jag får se vad som händer.

Kram!

En av mina favoritbilder! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0