Skolfoto

Imorgon är det dags igen. Skolfoto. I år så ska vi även ta ett spexfoto, vi valde sport. Det var mycket svårare än vad jag trodde i och med att jag inte har några sportsaker här i stockholm. Hade det varit på Gotland hade jag kunnat ha en full golfoutfit med klubbor och allt. Eller annars pärkkläder, med reklam och allt ^^ Eller tennis, fotboll, innebandy etc. Så just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..Får nog gå dit i vanliga träningskläder :/. Försöker få tag i en handboll för då kunde jag ha mina Åhus beachhandboll kläder, men utan bollen så förstår man inte det för trycket på kläderna är ganska litet. Men jaja, jag hoppas att mina andra bilder blir bättre än förra året. Då var det hemska vinklar och allmänt dåliga bilder.

Idag så hade jag pianolektion där vi fastställde att jag inte ska spela. Sedan höll jag mitt engelskatal, gick helt okej med tanke på att jag skrev det igårkväll. Sedan hade jag ensemble, där fick jag först sjunga Crazy med Gnarls Barkley och sedan 99 luftballons, på tyska..Jag fick även instruera två av våra sångare vid pianot. Men jag får ju själv inte spela så det var lite komplicerat.

Nu ska jag snart sova. Imorgon blir det kanske chill, på torsdag ska jag troligtvis ha ett samtal med våran syo på skolan (hon var sjuk idag) och på fredag är det som sagt teater. Det vill säga att mitt vad med Simon är snart över, jag har oddsen på min sida och hoppas att jag klarar detta för eftergiften kommer att bli så underbar! (Han ska köpa en kaka i skolkafeterian till mig utan att prata, får endast använda teckenspråk och agera som en dinosaurie)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0