Måndag

Hej!

Jag hade en fin söndag och en enkel måndag. Sov dåligt inatt (och jag glömde mina skåpsnycklar och tagen hemma vilket resulterade i at jag inte skulle få någon lunch) så jag pratade med min KuHi-lärare och fick gå tidigare. Vi skulle jobba med instuderingsfrågor så jag fick dem och ska jobba med dem snart.

Jag åkte alltså hem, handlade lite och nu har jag ätit lunch. Ikväll blir det pianoläxa (transponeringar).

Kram på er!
En gammal bild från Högbytiden, städdag innan jullovet. Jag och Fanny var mycket duktiga.
(tavlan hon putsar på flyttade Tobie och Elsa på. Den hängde egentligen i ett klassrum men det var ju nästan aldrig någon där och de tyckte att det var synd att ingen såg den. Så vid ett tillfälle när ingen kollade tog de tavlan och flyttade ut den i korridoren.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0