Lyckat!

Hej!

Igår så lyckades jag gå och lägga mig på 13 minuter så tekniskt sett efter tolv, men ändå :)

Idag så hade jag utvecklingssamtal, det gick fort. Sedan åt jag lunch med simon, mio och elias (en lärare). Elias håller i en filosofiklubb på tisdagar och jag tror att jag ska gå med. Det verkar väldigt kul och man måste inte komma varje gång så då kan man droppa in när man inte har för mycket läxor.

På vägen hem så handlade jag, gjorde en god gärning och hjälpte en tant att bryta förseglingen på hennes mjölkliter (hon hade problem med händerna och skulle inte ha klarat det). Sedan gick jag hem (powerwalk) med ryggäcken full, en liten kasse (min tygkasse) och clementinerna i andra handen. Det var ganska tungt och jag blev varm, när jag kom hem så gjorde jag lite styrketräning. Endast mage och rygg för min handled gör fortfarande ont :/

Nu dricker jag lite varm choklad, jag har redigerat mitt projektarbete men får fortsätta med det senare. Jag måste även hitta ytterligare en källa och har ingen aning om vart. Jag har ju inget bibliotekskort förutom på diesel och där har de inte så stort utbud, mest skönlitteratur.

Ikväll blir det soppa som min farmor skickade med mig och en liten film kanske, imorgon har jag sovmorgon. Igen! :D

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0