Sova

Hej, jag måste snart sova (eller egentligen nu) men jag är inte trött. Drack te nyss med honung. Det kanske är sockret som fått igång mig. Men man brukar bli tröttare av te. Jag vet inte riktigt vad.
Dagen imorgon kommer att bli lite jobbig, jag gör en lista:
  • Börjar tidigt 08.30
  • Har piano, måste kunna massvis med saker och jag kan inte allt.
  • Har matte, sista lektionen innan nationella proven ÅNGEST!
  • Har historia, ganska soft hoppas jag
  • Har Svenska, förhoppningsvis soft även där
  • Lunch kl 13.05 VÄLDIGT SENT! Kommer vara död av hunger
  • Gemu, får tillbaka prov. Kommer nog få göra om gehörsdelen, hoppas att allt annat är okej.
  • Barpiano, måste spela upp min bossalåt även om jag har ont i halsen och det låter väldigt dåligt när jag sjunger.
  • Slut på dagen.
Onsdagen ser inte bättre ut:
  • Nationellt prov 09.00-13.00
  • Engelska 12.50-13.50
  • Idrott 14.00-15.30
När har jag lunch?
Men nu ska jag inte tänka på det. Får fundera imorgon för nu måste jag verkligen sova..
Wish me luck Puss! <3
Händiga Fanny "Bygger" en midsommarstång i miniformat 2010

Kommentarer
Postat av: snickaren

händig jag e va??;) kan bygga midsommarstång och allt, barfota till och med!;P

2012-05-22 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0