Idag är ingen vanlig dag för det är Fanny och Farfars födelsedag Hurra!

Skickar en liten grattishälsning här på bloggen.
Jag hoppas att ni får varsin underbar och fin dag med tårta, mysiga människor och kanske nån present också.
Älskar er båda och hoppas att ni blir ordentligt ompysslade. (Fanny fyller ju dessutom 18 så hon har ju en väldigt speciell dag. Nu kan hon hamna i fängelse och allt..)
Efter mycket letande inser jag att jag inte har en endaste bild med Fanny och Farfar på samma kort. Det får bli flera kort idag! :)
Små har blivit stora
Farfar, Farmor, Carro, Pappa och Ellen
Way back
Julpyssel!
Basket utan boll
Farmor och Farfar
Dave, the militarydoctor
Sommarmiddag
Midsommarafton
Slut på bilder för idag :) <3
(Jag hade tid att göra detta för jag har bara en lektion idag ^^)

Kommentarer
Postat av: Numera fängelsemyndig födelsebarnet

Det var det vackraste blogginlägget på länge måste jag ju medge! Grattis till dig Carl-John igen!!:) (om du nu av någon anledning skulle läsa det här)!:) NU ÄR VI BÅDA GAMLA NOG ATT KÖPA TRISSLOTTER!!!;)

2012-05-28 @ 13:48:35
Postat av: Anonym

Att hamna på en bloggsida efter 73 år tillsammans med en av min favorittjeeer!!!! Kan man vara annat än stolt, tack Matilda! GRATTIS än en gång FANNY!

Kramar till er båda! Köpa triss ingen idé! Blir ingen vinst, har prövat!!!!Många gånger!

Matildas Farfar!!!

2012-05-28 @ 17:08:20
Postat av: Fanny

Tackar tackar och hej igen:) ville bara meddela att jag faktiskt vann 25kr på min första trisslott haha:) Hejdå (igen)

2012-05-29 @ 21:53:37
Postat av: Farfar

Hej Fanny! Jag fick Trisslotter i födelsedagspresent

och vann 25+25+50=100:- på tre av 17 lotter.

Så man kan ju vinna!!!!!!!!!!!!!!!om man får lotterna i present, för övrigt är utdelningen usel från spelmonopolet!!!!

2012-05-30 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0