Still @ home

Hej!
Stannade hemma idag igen. Hade feber igår kväll så det var bäst att vara hemma en dag till. När jag vaknade imorse så hade jag dock ingen feber! Så det kanske börjar gå över nu, äntligen! Är dock fortfarande väldigt snuvig, hostar och har lite ont i huvudet. Men det överlever man! Så idag ska jag ta det lugnt och försöka ta det lugnt och jobba upp mitt immunförsvar.
Min plan är att spela piano, äta köttbullar, packa ihop saker (mamma kommer och hämtar kläder m.m. på torsdag). Sedan ska jag bara slappa, jag kan inte minnas att jag har några läxor så förhoppningsvis har jag inte det ^^
Nu ska jag återgå till mitt slappande, nästa steg blir packningen!
Kram!
Bild från melodifestivalen ht-2011. Jag och Sofia klipper garn att knyta runt armarna. Vi var "La Slava" Från ett kvinnodominerat samhälla som kommit till Sverige för att vara med i Melodifestivalen och uppträda med våran vackra låt "Volcano".
Du kan lyssna på den Här! Gå ned på sidan och kolla på högra spalten. Bidrag 2 La Slava-Volcano.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0