Sjuuuuuuuuk

Fortfarande sjuk..
Var på tyrol igår, hade jättetrevligt och träffade Moas kompisar. Alla var supertrevliga och det var jättekul. Det var många bra som spelade, och några mindre bra. Det värsta på hela kvällen var att vi var tvugna att äta utomhus. Det hällregnade och blåste kallt. Riktigt hemskt! Senare på kvällen så fick jag jätteont i huvudet och blev yr så det fick bli en taxi hem med Moa. Det blev bättre sedan när jag lade mig ner en stund. Nu är jag hemma igen och är trött. Det känns som att jag har feber men enligt termometern så är jag ca. 0.1-0.2 grader mindre. Men jag har tagit ibumetin så det kan vara därför det ligger lite under.
Nu ska jag softa och försöka att bli frisk. Jag hatar att vara sjuk! Plus att idag skulle jag egentligen handla men det orkar jag inte. Så jag får livnära mig på det jag har. En burk tonfisk och ris. (ungefär)
Hoppas på att bli frisk snart!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0