Malmö!!!

Hejhej!

Nu har vi anlänt till Malmö, Moa påbörjade sin resa tidigt i morse (runt sju) och jag ungefär klockan 12 (då var jag på stationen). Efter sex timmars resa (15.25-21.10) var vi i Malmö. Fanny skulle hämta oss men hon fanns inte någonstans! Vi stod helt lost vid centralen, båda våra mobiler var urladdade och vi stod med stor ryggsäckar och kollade. Till slut kom hon knallande och vi promenerade till hennes Mormor&Morfar. Nu har vi ätit korv m.m. här och ska nu byta passpapper (kopior) och annat viktigt! //Matilda

HOLA VÄRLDEN!!! Eller ska man säga BUONGIORNO!!Då åker vi snart ut i Europa för att leva livet tågluffar-style;). Jag har haft en mysig dag som började i Åhus med min fina familj och som slutade här i Malmö med bästa mormor och morfar och med världens bästa dårar!!!:D Jag måste ju erkänna att nervositeten sakt men säkert börjar att krypa sig närmre. Men nu så ska jag packa om min väska för jag failade första gången samt att jag ska packa i Moas fina hemmasydda tygpåsar:). Ha det gött så höres vi förmodligen under vägen!! LET TÅGLUFFEN 2012 BEGIN!!!!<3 /Fanny den mest awesome ever!

Ja vad ska man säga, dagen har varit lång. Har rest i över tolv timmar och känner mig rätt mör. Vi har blivit matade med korvfika och glass, det tackar man ju aldrig nej till! Nu ompackas det för fullt, allt ska med och inget skall glömmas. Jag blev trött i ryggen bara av biten ifrån tågstationen till Fannys mormor och morfar. SÅ jag är fundersam på hur det kommer gå.. Nu ska det sista tryckas ned i ryggan sen ska sängarna fram och en natts sömn vänar oss. Man vet ju aldrig nästa gång vi får sova ordentligt.. Nervositeten har ännu inte hunnit besöka mig, men jag tror att den kommer smygande när vi sätter oss på tåget till köpenhamn i morgon. Det är helt sjukt, men nu börjar våran resa. Resan vi sent kommer glömma... TÅGLUFFEEEEEEEEN 2012!!!! / MoaToa

Kommentarer
Postat av: farmor Barbro

Ha det så kul tjejer.

2012-06-16 @ 13:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0