Hemma igen

Hej!
Jag hade inga lektioner idag så jag begav mig in till stan för att köpa de sista tågluffarsakerna. På vägen dit så gick jag en t-banestation för det var soligt :) I sta köpte jag en spork (ett "multibestick" med sked, gaffel och kniv) och lite underkläder. Det var meningen att jag skulle köpa leggings/cykelbyxor men de hade inga cykelbyxor och deras leggings var väldigt tjocka, jag kom på sen att detkanske är bra egentligen. Jag får se om jag kanske köper på onsdag istället för då ska jag in och klippa mig!!! xD Sedan gick jag till SJ centret och frågade massa saker om interrailkortet och avgångar osv. Så nu ska vi bara boka och sen bär det iväg! Jag fattar förtfarande inte att det är på lördag som vi drar iväg (fredag för mig och Moa). På vägen hem köpte jag yoghurt (det blev visst lättyoughurt :/) och melon för det var det extrapris på :). Så sen ska jag ta lite melon som efterrätt till middagen (vet inte vad det blir för något än). Sedan gick jag sista t-banestationen hem också så jag fick lite motion idag :P
Nu ska jag träna på min barpianolåt, uppspel imorgon!!
Kram!
Gammal bild från nian då vi tillverkade "storasysterströjor" där det stod "Jag är johans...Storasyster" (Storasyster står på baksidan av tröjan ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0