Gah nu ska håret bort!!!

Tjenixen!
Nu ska jag ringa och beställa klipptid, håret ska bort. Eller i alla fall en bit av det (runt 20 cm). Det är lite läkigt men jag tror att det blir bra, man måste ju prova något nytt ibland. Blir det dåligt får jag väl gå konstant med flätor/snodd tills det växt ut igen eller nåt ^^
Jag glömde skriva en lite rolig sak som hände igår. När jag var på väg till skolan mötte jag en kille, när vi gått förbi varandra så ropade han på mig. Jag vände mig om och han frågade efter vägen till slussen. Jag pekade (tyckte att det var lite konstigt eftersom att han var på väg åt rätt håll och var typ 200 m från busshållplatsen) och då säger han. "Tack, man kan inte få ditt nummer? Du var väldigt söt!" Hahahahaha!! Fett kul :D Men han fick det inte, jag sa typ "Tyvärr, jag är upptagen" man vill ju inte ge ut sitt nummer till vem som helst sådär. Men jag fick sedan tips från en kompis som tyckte att jag skulle skaffa ett till nummer att ge ut till killar haha ^^ Han var ju ganska snygg i alla fall men som sagt, jag ger inte ut nummret till främlingar.
Nu ska jag boka tid!!!
Kraam! <3
En bild från min 15-års födelsedag. Då var vi små! <3

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag är en av dom tre som alltid läser vad du skriver.Kram och trevlig helg.

2012-06-09 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0