38,5

Jaha, vaknar med igenkorkade näsborrar, huvudvärk och 38,5 graders feber. Tar en ibumetin, inser att jag nu bara har en tablett kvar. Mamma tycker att jag borde gå till doktorn, men det gick ju inte så bra sist. De skickade hem mig och sedan fick jag komma tillbaka på eftermiddagen. Det var inte så kul och nu med feber i kroppen kommer jag inte orka det. Deras nr är dumt för man kommer bara till en telefonsvarare som rabblar nr. Jag gillar inte sjukvården. De hittade inget fel på mig i fredags så varför skulle dom hitta massa bakterier nu? Det skulle ju vara kul att blir frisk men..
Nu har jag i alla fall fått i mig tabletter och lite yoghurt så jag är lite piggare. Men inte så pigg att jag orkar ta mig till doktorn. Får väl prova att ringa och hoppas att någon svarar, annars vet jag inte vad jag gör. Får se. Nu ska jag vila.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0