Bloggning

Hej!
Bloggen har inte blivit särskilt mycket använd på senaste tiden. Jag får se hur det blir i den närmaste framtiden. Jag har börjat en ny kurs på skolan, barpiano. Det verkar superkul men lite läskigt. Det är både tvåor och treor som är i min grupp och imorgon ska jag spela upp en låt som jag fick igår. De andra fick den för en vecka sen men jag var ju inte i skolan då. Så jag har alltså haft ca. en och en halv dag på mig att lära mig en låt. Som jag ska spela och sjunga och helst utan att ha noter eftersom att man ska kolla upp på publiken. Scary!
Nu ska jag träna på låten, läsa och kolla lite på Sveriges mästerkock. Sen måste jag sova för jag börjar riktigt tidigt imorgon. Inte så kul.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0