Kvällste

Hej!

Nu har jag druckit mitt te och funderat. Min debattartikel/insändare kommer in i tidningen vid jul/nyår någon gång. Det ska bli jättekul att läsa! Tänk, publicerad i Aftonbladet, en av Sveriges största kvällstidningar!

Det blev ingen Ben&Jerries för min del.

Hade för övrigt en ganska bra dag, på vägen hem var det dock lite tråkigt. Jag bärde min skolväska i kanske en halv minut med handen som jag för tillfället har problem med. När jag sätter mig ner på tunnelbanan känner jag hur det strålar ifrån handleden och upp till armbågen. Inte kul. Men mamma ska fixa nåt läkemedel som heter arnica (vet inte hur det stavas) så sedan kan det kanske bi bättre!

Nu ska jag snart sova. Imorgon har jag endast piano och ensemble. Lär väl inte kunna göra så mycket på någon av lektionerna. Piano på morgonen och ensemble på kvällen. Mitt emellan så ska jag och David ut på en fotorunda. På kvällen kommer Ellen hit till mig och vi ska ha en liten tjejkväll med lasagne och mycket tjejsnack! Det ska bli supermysigt!

Nu ska jag som sagt sova. På onsdag blir det isfiske med Albin, jag får låna Ninnas (Davids) ispiggar, säkerheten först!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Farmor Barbro

Bra jobbat tjejen. Du har väl närmare koll när det kommer in i tidningen, så vi får veta när det blir. Kram

2012-12-10 @ 23:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0