Isfiske!

Idag har jag isfiskat, vilket var svinkallt, och haft en lektion där jag kollade på film om Edith Piaf. Inte för att vara elak men om man ska tro att hon var så som hon var i filmen så var hon en riktig diva och lite av en bitch. Skrev på folk och domderade.

Det är ju 12/12-12 idag men det är ju även 12 dagar till julafton! Snacka om 12x4! Det var som sagt första gången för mig med isfiske, så det får ju bli bra som en speciell sak.

Igår var Ellen här och lagade lasagne med mig. Det blev jättegott! Sedan pratade vi länge in på natten, skrattade väldigt mycket och sedan sov hon över här. I morse gick vi upp tidigt för att fiska men sov sedan lite till. Jag fick en halv hjärtattack när Ellens alarm gick av. Hon hade jättehögt alarm och värsta låten som drog igång.

Nu ska jag kolla igenom min psykologiuppsats som ska var inne imorgon och kolla på min svenskauppsats. Imorgon åker jag till Gotland efter våran Luciamys-dag i skolan. Jag missar dock min sovmorgon vilket är lite surt, men jag slutar tidigare.

På fredag är det begravning och lördag/söndag blir det papparkaksbak och godistillverkande. Mys!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Farmor Barbro

Tack för din fantastiska fina sång på din morfars begravning.Kram farmor och farfar

2012-12-14 @ 18:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0