Helg & förkylning!

Hejhej!

Nu är veckan slut och helgen är här! Väldigt skönt trots allt regnet har öst ner hela dagen. Jag har dragit på mig en liten förkylning men det är okej. Imorgon ska jag ut och vandra omkring med Albin i stan. Vi ska ta över zoner (ett spel som han laddat ner, man går till platser i stan och "erövrar dem"). Annars blir det att ta det lugnt i helgen. På söndag blir det kanske en grillning, om det inte regnat för mycket.

Nu ska jag kolla lite på How I Met Your Mother (en tv-serie) eller någon film.

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har det också varit förkylt och regn hela dagen. Tur att det finns böcker så att man kan roa sig. Ha det så skönt i helgen. Kram

2012-08-31 @ 21:57:50
Postat av: farrmor

Jag är väl inte anonym?

2012-08-31 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0