Snabbt snabbt

Hej!

Idag hade vi ingen lärare på ensemblen så vi spelade utan att stanna i typ 35 min. Skitkul! Men jag hade aldrig hört låten så jag satt mest och lyssnade och skrattade. Det var jättekul!

På måndag blir det konsert till minne av Danne, jag ska vara med med mitt "Demens" band :) <3. Vi får göra så gott vi kan, låten vi ska göra är sktiven av Stina och vi ska "arra" och fixa på torsdag och fredag. Ev. måndag. Det blir nog bra. På torsdag är det sånguppspel då ska jag kompa Stina. Ska bli kul.

Nu måste jag gå, ska läsa och sova. Jag har varit jättetrött hela dagen. Imorgon köper jag bluthsaft och ser om det blir bättre, det kan vara mitt dåliga järnvärde som ställer till det för mig.

Hejdå, Gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0