Plugg och konserter

Hej!

Mina nästa dagar ser ut såhär:

Lördag-plugg
Söndag-Nollning
Måndag-Historiaprov och minneskonsert för Danne
Tisdag-Inget speciellt?
Onsdag-rep morgon och kväll med min Scemu grupp, Engelska tal redovisning
Torsdag-Sånguppspel
Fredag- Svenska tal, redovisning

osv...

Hektiskt? Ja!

Två konserter och tre prov på en vecka, det är inte lite jobb. Plus att vi ska skriva en låt på gemu:n i en kyrkotonart (jag valde Lydisk) och att vi ska hitta och öva in en låt på ensemblen. Jag ska även hitta en ny pianolåt som jag vill spela och en sånglåt jag vill sjunga. Kan inte allt bara stanna upp ett tag! Varför måste allt komma på en gång?!

ÅÅH! Vad jobbigt!

Hade däremot ett jättekul rep idag med Albin, David och Stina. David och Albin var väldigt söta när dom spelade massa konstiga låtar, sjöng och dansade haha. :)

Små ljuspunkter i en dimmig värld.

Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Vi var på Hedbergs och fikade idag, då tänkte jag på dig, här har du uppträtt med dina kompisar.Men idag fick vi klara oss utan musik.Du verkar ha mycket att göra, men det fixar du. kram.

2011-10-02 @ 00:25:22
Postat av: Farmor o Farfar

Vi var på Hedbergs och fikade idag, då tänkte jag på dig, här har du uppträtt med dina kompisar.Men idag fick vi klara oss utan musik.Du verkar ha mycket att göra, men det fixar du. Min vecka lördag Visbydagen och kulturnatta,söndag Stig och Inger på frukost, måndag jazzklubben, tisdag?, onsdag Hemse torgdag, torsdag vattengympa, fredag städa? Kram Farmor.

2011-10-02 @ 00:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0