Okej, jag ger saker namn.

Hej!

Jag hade en soft dag, tre lektioner med film och lyssnande. Sedan gick jag, Stina och Lisa på en promenad (typ en timme). Härligt!

Nu är jag hemma och ska skriva en lista, på saker jag namngett (endast vissa saker för annars blir listan för lång).

1. Brödrosten- Melker
2. Toastern- Maurice
3. Tekokaren- Celine
4. Tvättmaskinen- Ulla
5. Ipoden- Dottie
6. Mobilen- Thelma
7. Kylskåpet- Bosse

Det finns fler men det räcker för nu. Kanske uppdaterar listan senare men nu ska jag, göra nåt. Ikväll blir det att lära sig något genom att kolla på fyran: Sveriges historia. Ett lätt sätt att lära sig (i och med att jag faktiskt har historia den här terminen så kan det ju vara en bra sak att uppdatera min kunskaper lite).

En superduper duktig tjej i min paralellklass, Aniela sökte till idol. Vill ni se? Klicka Här!

Hoppas att det funkar...:D

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0