Kort dag

Hej!

Idag började jag halv nio, lite segt att gå upp måste jag säga. Hade tre lektioner, Matte, vi jobbar med ekvationer och algebra. Scemu!(scenisk musikprojekt) Första lektionen, vi fick "spela upp" betygsmålen för varandra i grupper. Min grupp var "en konflikt uppstår då alla inte tränat". Det var kul! och det gör ju att man kommer ihåg målen också! Sen hade jag min första sånglektion!!!!! Det var ganska kul men lite läskigt..Min lärare heter Lisa och verkar vara superduktig! Jag fick en låt som jag ska träna på som heter "You bring the sun out". En låt jag aldrig hört förut så det var lite kul :) Hon sa att jag är tonsäker men att jsag slarvar och är lite spänd när jag sjunger så det ska vi träna på! och teknik såklart men det börjar vi med nästa gång!

Sen slutade jag, åt lunch i skolan ändå med Sofia och Stina. Sen hade jag rum och repade, spelade först lite med Sofia och sen med Stina. Efter det så åkte jag och Stina till medis och kollade på pianon. Jag ska nog inte köpa ett sånt som jag egentligen tänkte, det kommer att bli dyrare :/. Men bättre! Jag har inte riktigt bestämmt mig än. Sen gick vi i några affärer för Stina kände sig "som en fjortis" i sina kläder och ville köpa en tröja haha! Det slutade med att hon fick låna min kofta när jag åkte hem (hon hade några lektioner kvar, hon hade bara ett långt hål i mitten av dagen).

Imorgon blir det grillning! Lördag shopping och Söndag mys och loppisbesök!

Jag är helt uppbokad alla helger i september, konstigt.

Nu ska jag gå och se om tvättmaskinen vill samarbeta. Vi är inte kompisar just nu...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0