Helg!

Hej!

Nu har jag inte skrivit på hela helgen (inte ens i fredags..). Så nu blir det en liten snabb uppdatering.

FREDAG: Var på grillkväll, supermysigt. Jag tänkte åka typ vid åtta elr nåt men blev kvar till tio haha! Då var jag tvungen att övertala alla om att jag skulle vara med senare nästa gång, annars hade dom inte släppt iväg mig. Det var lite läskigt på vägen hem för det var en jätteläskig kille på tunnelbanan som satt och stirrade på mig. Men det gick bra :).

LÖRDAG: Var och shoppade, gjorde av med mer pengar än vad jag tänkt. Mycket mer. Men nu har jag lite nya kläder och höstskor! Så det är super! Jag och Stina åkte in vid elva och Sofia kom vid ett ungefär. Sedan gick vi och handlade, det blev också en liten fika uppe på Åhlen's uteservering. Vid fem eller nåt (minns inte riktigt tiden) var vi trötta så vi åkte hem till Stina och åt kvällsmat (pasta och pastasås). Stinas kompia Ida kom också dit och vi satt och pratade, så jag kom inte hem förrän straxt innan elva. Då var det däremot lite läskigare på tunnelbanan för det var massa festande människor, men dom var inte värst. Efter en liten stund då kom det även en kille/man som gick och rökte och vinglade, jag tror inte att det var en vanlig ciggarett. Så det var lite obehagligt. Men i alla fall så kom jag hem till slut!

SÖNDAG (IDAG): Jag gick upp ganska tidigt och åkte till Stina. Hon, jag och Sofia skulle gå på en tvåkilometersloppis men Sofia kunde inte, så det blev bara jag och Stina. Vi handlade lite (jag handlade tre LP-skivor för 10:-/st. Två U2 och en med klassiska rocklåtar) och sen gick vi hem till Stina och åt toast! Men nu är jag hemma igen och ska tampas med tvättmaskinen. Får se hur det går, jag håller er uppdaterade haha XD.

BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0