Helg igen??!

Hej!

Nu har jag typ ugglat nästan en hel dag haha XD imorgon kommer Sofia hit så då blir det lite mer liv och rörelse, men den här dagen har bara gått åt till att slappa. Man ska väl passa på innan alla läxor kommer och man transformeras in till en pluggnarkoman haha :).

Nästa helg åker jag hem, helgen efter blir det nollning och så kommer pappa och Johan upp och hälsar på mig. :) Helgen efter blir det kanske grillning, eller om det var helgen efter det. Jag ska kolla upp med Albin, men det känns som att det inte är så akut att veta det än.

Nu ska jag, kolla film? Kolla Greys anatomy? Läsa en bok? Jag vet inte, men ta det lungt i alla fall. Och kanske ta upp en bit kladdkaka från frysen som jag kan äta ikväll (även om jag åt en bit igår också..). Jag har en del i frysen, vet inte om jag skrev det men jag hade några ägg som snart skulle gå ut i datum så jag passade på att baka. Jag hade en ganska stor form så jag tänkte att jag skulle göra dubbel sats. Det blev ca. nio portioner (kunde varit fler men backarna tog slut..).

Jaja. Nu ska jag fortsätta med att uggla lite till haha :)

Puss o Kram

p.s. Självklart har jag musicerat lite också, såå lat är jag inte så att jag struntar i det :) d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0