Mac!!!

Hej!

Idag blir det ett lite mindre sorgligt inlägg. Igår var jag och köpte en mac! Så nu är jag en stolt mac-ägare!! (en dator). Så nu kan jag börja spela in mina låtar!! När jag skaffat Logic, ska prata med pappa om det, vill ha det så fort som möjligt. Jag vill bara börja spela in!!! :) Min kretivitet flödar över och jag skrev precis en ny låt ^^ kul kul..

I lördags var jag på filmdag hos Albin, vi såg Ice age (alla tre) och Kung fu Panda. Det var jättemysigt, när vi blev hungriga så köpte vi pizza också, så det var lyxigt. I söndags (igår) köpte jag som sagt datorn, och gjorde inte så mycket mer. Jag har nu suttit och spelat piano och sjungit i nästan en timme. Fick plötsligt lust. Sen kom jag på att jag kanske skulle skriva lite på bloggen innan jag skulle sova. Så jag gör det nu och sen ska jag spela lite till innan jag går och lägger mig.

Dagen idag var ganska lugn, på KuHi:n hade vi mest genomgång av läraren, han berättade om medeltidens katedraler och andra utmärkande kultursaker. Sen fick vi prova att skriva våra namn i Kalligrafi. Jättesvårt! Jag blev knappt klar med mitt förnamn och det blev verkligen jättefult! Mina a:n såg ut som u:n. Jaja, kanske är lättare nästa gång.

På historian hade vi redovisning, min grupp hade om Jeanne D'arc. Det gick ganska bra faktiskt, men man vet aldrig vad läraren bedömmer på så jag håller tummarna. Engelskan gick vi bara igenom våra uppsatser som skulle vara inne idag. På fredag är det nationella prov, skriftligt i engelska.

Jag änmälde även Demens till nästa öppen scen då vi som jag kanske nämnt förut ska ha ett litet instrumentbytarblock. Jag ska sjunga och dom andra skeppas också runt lite. Det ska bli kul! Men jag är sååå nervös. Det går nog bra i slutändan, eller inte.

Nu ska jag spela lite mer, och kanske börja skriva på en önskelista. Snart är det jul! Jag har en idé på vad jag kanske kan ge i julklapp, men jag får se hur det blir. Det är ett mycket tidskrävande projekt...

Puss och Kram på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0