Limmo

Tjenixen!

När jag var på väg hem så stod det en limmo på min gata, lite kul ^^.

På torsdag åker jag hem. Jag skulle åka på fredag men sen sa dom att det skulle blåsa jättemycket på fredag (nästan orkanvindar) och då var det bättre att åka på torsdagen istället. Sen fick jag ingen plats på båten på söndagen så jag åker på måndag istället. Så det blir en riktig långhelg ^^. När jag är tillbaka så är det full fart igen med sånguppspel på tisdagkväll. Jag ska spela på två låtar för Stina och Sofia. Det ska bli superkul!

Igår var det öppen scen och jag och Demens framförde "Five years time", en riktig rolig låt. Jag sjöng faktiskt och det gick helt okej. Lite falskt i sista versen men annars var det okej. Men det var riktigt läskigt att stå där framför bandet utan att ha ett piano att gömma sig bakom..Jaja, nu har man gjort det också ^^ Nästa gång blir det pianospel från min sida, och lite mer gnottande. Förhoppningsvis.

Nu ska jag snart sova för imorgon är det nationella prov. Då får man inte försova sig (som jag gjorde imorse..). Sen efter skolan ska jag köpa ett case till min mac. För den ska med på torsdag! :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0