Väldigt länge sedan

Hej!

Länge sedan jag skrev nu men det har varit så MYCKET den här veckan. Men imorgon är det fredag och då kan man slappna av lite. Ska åka hem så får stressa till båten men bara jag kommer på den så kan jag chilla!

Nu ska jag egentligen plugga franska men jag gör ett liiitet snabbt inlägg också. Idag hade jag gehörsdelen på gemun. Vet inte hur det gick...kändes inte så jättebra så jag hoppas att det går bättre än vad det kändes. Sedan gick jag resten av dagen, när jag var på väg hem kom ett litet sms från Ellen med en förfrågan om jag ville ha lasagne. När jag kom hem hade hon gjort köttfärsås och jag gjorde såsen. Vilken hejdundrans-god lasagne! Tog en bit som jag ska ta med på båten imorgon också :). Mums!

Nu ska jag plugga...tror inte att det är så många som läser här så det blir inte så många tårar över min frånvaro haha :)

Kramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0