Tillbaka!

Hej!

Nu har jag varit hemma och tillbaka. Har bl.a. firat farfar och ätit tacos! Idag på mors dag så fick min mor en smothie till frukost. Sen åkte vi ner till mormor som hade lagat mat till oss, det blev trerätters! Hon hade provat nåt nytt recept från hemmest veckotidning och allt var supergott! Efterrätt var hemgjort fläderglass, superfräscht och sommargott!

Sen åkte jag in till farmor, träffade kusiner och farbror. Vid halv fyra skjutsade min farfar ner mig till båten. Den var proppfull (1500 av 1500 platser upptagna).

Johan har spelat golf var tio slag efter ettan (tävlingen var för folk upp till 20) så jag tyckte att det var toppenbra!

Nu ska jag snart sova, imorgon är det sovmorgon men jag ska upp tidigt och handla tror jag (affären öppnar nio).

Bye bye äppelpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0