Sammanfattning

Hej!

Jag ska plugga gemu nu så jag drar ihop en snabb sammanfattning av dagen och helgen.

Köpte nya vårskor i fredags (ekologiska) efter skolan. Sen åt jag och stina glass innan vi skulle med bussen. Vi åkte buss länge och sedan båt och sedan en mindre båt. Sen var vi i skärgården vid hennes lantställe! Det var en supermysig helg och jag kom hem på söndagen.

Idag så har jag haft pianolektion, sista lektionen med min vikarie. Sedan repade jag, stina och david. Jag och david ska kanske repa imorgon efter skolan och sedan ska alla repa på fredag. Nästa torsdag är det öppen scen och så ska vi vara med! (om vi kommer med). Det ska bli superkul men det är lite nervöst. Sen åt jag lunch. Dom två första lektionerna ägnades till det utredande texten. Sen var det matte och franska.

Det var en riktigt snabb sammanfattning. Nu ska jag plugga musikteori för imorgon är det prov! Hoppas, hoppas, hoppas, HOPPAS att det går bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0