Good news keep on coming!

Hej!

Jag har MVG i ljudteknik!!!!!!!! :D

Fick veta det igår och gud vad glad jag blev! :) (och lite chockad för jag trodde att jag hade vg haha). Jag fick också reda på att jag har VG i gemu, men jag vill ha mvg så jag ska göra om provet..Jag måste inte för vg är ju också ganska bra men jag vill ha mvg! :)

Det började regna när jag var på väg hem. Det var supermysigt så jag tog en omväg. Hade jag inte haft strumpbyxor och tygskor så hade jag fortfarande varit där ute och cyklat. Det var supermysigt! Regnet var lite kallt men det luktade sommar! <3

Imorgon ska jag på picknick och sedan får man vara lite solidarisk och kolla på Eurovision Song Contest, vart jag kommer kolla på den vet jag inte än. Det får vi se :).

Nu ska jag bara kura ihop mig och mysa! Jag ska inte ens tänka på läxor ikväll (förutom pianot..).

Jag gjorde naturkunskapsprov idag också, kändes ganska bra. Jag skrev kanske lite för mycket på mvg delen men samtidigt för lite. Det fanns massvis med grejer jag ville skriva ner men tiden tog slut. Får se hur det gick får troligtvis tillbaka det på torsdag eller fredag.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt vänner och sedan ska jag äta. Har köpt mys till ikväll också, avocado och nötter!

Kram och Trevlig helg! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0