Funderingar

Hej!

Jag sitter och funderar, jag borde skriva min engelska och plugga matte (inlämning onsdag och nationella VG/MVG prov imorgon) men jag funderar istället. Kanske inte det smartaste men så är det. Det är så sent på terminen och min hjärna har tagit sommarlov, jag har ju för guds skull redan sjungit "Den blomstertid nu kommer" i kyrkan! Då är det lov! (det var inte ens den coola i 3:takt utan den vanliga, lite tråkiga, 4:takts versionen). Det är ju inte som om jag sjöng den igår heller, det var typ några veckor sen. Så jag går på övertid!

Sammanfattning: J.A.G. O.R.K.A.R. I.N.T.E P.L.U.G.G.A. M.E.R.A!

Fick tillbaka min utredande text (svenskadelen) och fick VG! :) 15 st i min klass var tvugna att komplettera pga. att dom missat saker. När hon sa det så fick jag en mindre hjärtattack men det gick över när jag fick min uppsats.

Imorgon är det som sagt mattenationella, det är även pianouppspel och jag skulle haft gemuprov. (det skjuts nog upp till torsdag eller måndag..). På onsdag så är det EOS-uppspel och engelskainlämning. Torsdag rep med "Demens" och fredag franskauppspel. Vi ska även göra ett uppsatsarbete på naturkunskapen, man kunde ju tycka att vi kunde få ledigt när vi haft massa prov och sånt, men nää då slänger dom in lite till prov och inlämningar..

Jag är trött på skolan just nu, jag har inte ens ensemble! :(

Fast...man kan ju inte göra något annat än älska rytmus så, jag uthärdar nog till sommaren :)

Nu ska jag återgå till mitt plögg och vänta på att pappa ringer.

Kraaam!!! <3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0