Sju minnuters skoldag

Hej!

Idag var jag i skolan i ca. sju minuter. Jag åkte till skolan, hängde av mig jackan och gick upp. På dörren sitter en lapp " Datorkunskap 13.20 inställd" undertecknat våran vikarie...(det stod inte exakt så men något i den stilen). Jaha, då snackade man lite med folk och sedan åkte jag med nästa buss hem. Lång skoldag för mig!

På vägen hem så köpte jag lite apelsiner. Nu ska jag kalasa på en apelsin. Det är fortfarande superfint väder men jag orkar inte gå längre och jag har ingenstans att gå ut och sätta mig, så jag får vara inne nu...:/ Idag har jag varit ute och gått sammanlagt ca. 75 min mer eller mindre så det får väl kanske räcka för idag...

Kramar!! <3

p.s. jag funderar på att kolla på en film eller tv men får nästan dåligt samvete när det är så fint väder...d.s.

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Soppan heter Nikkalouktasoppa med köttfärs.Kram Farmor

2011-03-15 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0