HJÄLP DET FINNS EN GIGANTISK SPINDEL HÄR NÅGONSTANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPINDELSPINDELSPINDELSPINDELSPINDELSPINDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För er som inte vet det så har jag en mindre spindelfobi, okej en ganska stor spindelfobi. Tänkte att jag skulle döda den när den var på väggen men helt plötsligt var den i taket och då kunde jag inte kasta nåt på den pga. gravitationen. Nu vet jag inte vart den är och har lite panik...Jag klarar av mindre spindlar men den här var gigantisk! Jag har sett spindlar som är typsom en femma och dom är läskiga. Den här hade en kropp stor som en tia (mionst) och långa svarta tjocka ben.....BLÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! USCH USCH USCH!!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Har du inte sett spindeln från Laos som vi har inramad? Den är gigantisk. Fördelen med att ha en spindel är att den håller rent från annan ohyra.Kram Farmor.

2011-03-11 @ 01:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0