Helgen

Hej!

Det har inte blivit något skrivet på ett bra tag nu. Anledningen till det är att jag åkte hem i fredags. Jag kom på att jag inte hade något att göra i helgen så då ringde jag mamma, hon bokade biljett och jag åkte hem. Lite spontant..I lördags kollade jag när Johan spelade innebanby, jag ska inte gå in på detaljer men dom vann en välförtjänad vinst. Annars så gjorde jag inte så mycket, jag fick med mig soppa av farmor. Jag har glömt bort namnet men det började på nikko någonting tror jag. Det blir min middag ikväll och det ska bli kul att smaka på! :)

Nu ska jag snart till skolan, jag börjar kl. 12.15 idag. Inga musiklektioner på hela veckan, tråkigt. Det leder istället till att man får massvis med fritid. Vilket kan vara bra, ibland. Jag har ett så pass bra schema att jag går som vanligt i skolan måndag, onsdag och fredag. Imorgon och på torsdag har jag en lektion. Soft...

Nu ska jag käka frukost, bussen går om två timmar.

Kram!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0