Helgen

Hej!

Nu har jag inte skrivit på ett tag så jag drar en snabb sammanfattning. Helgen har varit toppen! Började i fredags med redovisningar av temaveckan. Det var jättekul att se vad alla andra hade gjort. Efter det så blev det tvåornas musikal, den var också Jättebra! Fredagskvällen, jag kollade på film och åt en chokladboll som var alldeles för söt inte så gott...Lördagen så vaknade jag halv åtta. Kunde inte somna om så jag gick upp, dammsög, diskade och dammade sen bar det av mot stan. Jag och Stina gick omkring lite, jag lämnade tillbaka en jumpsuit på hm och en tröja på zara sedan promenerade vi runt lite på östermalm haha. Kul att kolla på att "snofsiga" människor :).

Jag köpte en jättemysig jeans-playsuit som jag har bott i igårkväll och idag. Den är hur mysig som helst! Stina hittade en tröja, en skjorta och en klänning Superfint!

Sedan på lördagskvällen hämtade min mormor, mamma och moster upp mig och vi åkte till min moster. Vi åt pizza och kollade på tv sedan sov jag över där. Idag skulle dom till ikea men jag var i akut behöv att tvätta så jag åkte hem. När jag kom hem så spelade jag piano och gitarr, åt en macka och kollade på vänner!

Nu tror jag att tvätten är klar så jag måste gå och hänga upp den.

Bye bye äppelpaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0