Helg!!

Hej!

Nu är det helg! Jag och Ellen har varit och shoppat lite idag. Jag köpte två tröjor (en ska jag lämna tillbaka) och en jumpsuit! (shortsdress). Jumpsuiten är jättesomrig och fin, blommig! Jag hoppas att det blir ett flitigt använt plagg i sommar! Jag gick tillbaka med mina skor också som gått sönder och jag fick ett par nya! Precis som det ska vara :)

Igår så upplevde jag ödets ironi..Jag och Ellen var på ica maxi, som jag skrev för någon dag sen så har jag slutat äta chips (förutom tacochips) på icamaxi så ser jag mina favoriter (lantchips smak dill och gräslök) för 15 kr. Dom brukar kosta lite över 20 tror jag. Ödets ironi. Men istället så köpte vi nötter! Supergott!

Nu ska jag ta en kopp te, eller den står bredvid mig så jag ska bara dricka den och njuta av min lördagskväll!

Senare så blir det nog lite mer nötter, ikväll åt jag och Ellen sushi! Supergott! :)

Kramar!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0