Hejsan Svejsan!

Hej!

Idag har kag varit LEDIG! Superskönt.

Tog en sovmorgon till åtta, gick upp och softade. Åt frukost osv, åkte med Ellen till haninge centrum, handlade leggings och lite annat nödvändigt. Hittade också ett par svarta byxor i min storlek! Något som jag letat efter ett tag. På väg hemså hoppade jag av vid trollbäcken, handlade lite och gick hem. Sedan åt vi mat, jag gjorde matte, franska och lite naturkunskap. Nu hoppas jag att jag har kommit ihåg alla läxor som jag skulle göra...annars så, vet jag inte vad jag gör. Efter det så lagade jag till kyckling som jag ska äta nu resten av veckan (eller till fredag). Då åker jag hem! <3

Nu ska jag kanske ta något att äta, börjar kurra i magen nu...:)

Kram! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj,OJ,Oj vad du skriver, har inte en chans att hinna läsa allt men intressant det jag hinner med.

Ha det så bra så syns vi på fredag. KRAM :)

2011-03-29 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0