Gazzuza

Hej!

Nu så har jag bestämt att jag ska sluta äta chips på obestämd framtid. Ellen och hennes mamma har slått vad så Ellen ska inte käka chips, godis, kakor, glass osv. ända fram till sommaren. Då tänkte jag att då kanske jag ska "trappa upp" mitt godisuppehåll. Jag ska dock inte vara så hård mot mig själv. Jag får t.ex. äta kakor och glass men inte godis och chips som sagt. Nu finns det ingen återvändo. Jag får äta nötter och popcorn också.

Nu till min dag. Jag började tio, slutade tio över elva. Sedan åt jag lunch med Stina och några till. Jag och Stina hade bokat rum så vi tränade lite och spånade. Sen vid kvart i ett så åkte jag hem. Jag skulle egentligen tillbaka på öppen scen på kvällen men jag orkade inte. Istället blev det lite tv tittande och relaxtid. Sedan pratade jag med Fanny så det här blev en toppendag!

Imorgon så ska jag och Ellen till ica maxi och det är en hel skoldag. En tröttsam dag alltså. Men på kvällen blir det icapizza och nötter tror jag. Mys! Skönt med lite helg och extra skönt eftersom att jag trodde att det var fredag i tisdags. Nästa vecka är temavecka och nu ska jag plugga matte!

Kram!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0