314

Hej!

Det här blir mitt 314:onde inlägg! Ganska många om du frågar mig!

Jag har inte gjort så mycket men jag ville ändå blogga för jag har inte nåt bättre för mig. Jag har läst ut "Jane Eyre" av Charlotte Brontë idag! Superbra bok men jag måste säga att man blir lite olycklig på vissa ställen. Men det var ändå ett bra slut, först så tyckte jag att slutet kanske var lite för olyckligt men sen så tänkte jag efter och då blev slutet jättebra!

Jag har inte kommit någon vart med mitt novellskrivande, ska kolla över det nu tänkte jag. Men jag ska kolla med mamma om hon kanske hinner läsa igenom det imorgon eller något. Jag är så velig om slutet just nu så jag måste få någons åsikt om hur det är. Alternativt så kan jag ju skriva ett annat slut ikväll också. Det kan jag ju göra! Vilken bra idé!

Nu ska jag skiva ett annat slut på min novell, så jag har två slut haha! Sen funderar jag faktiskt på om jag ska läsa Jane Eyre igen...Den var OTROLIGT bra! Men jag har en annan bok här också, "Mansfield Park" av Jane Austen. Den har väntat på mig ganska länge nu. Får se hur det blir :)

NU ska jag skriva på min novell! Inspirationen bara flödar inom mig och jag måste skriva ner det innan jag glömmer!

Kram och godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0