Sommarlov

Hej!

Jag har kommit fram till att sommarlov kanske inte är så bra för mig. Jag har hittills läst sju, snart åtta, böcker, diskat helt frivilligt, lagat mat helt frivilligt och STÄDAT helt frivilligt. Jag klarar helt enkelt inte av att vara sysslolös. Men imorgon börjar jobbet så då får jag lite att göra i alla fall :).

Jag kommer att bo hos min pappa så jag kommer nog inte blogga så mycket - inte för att jag varit så bra på det sen sommarlovet började men ändå-. Jag har även musicerat  på lovet, man måste ju släppa ut kreativiteten på något sätt nu när man inte har musiklektioner fyra dagar i veckan.

Nu ska jag läsa ut bok nr. åtta. Det är okej för jag har massvis på lager och har även beställt några till. Om alla tar slut så kan jag alltid gå till min mammas privata Bibliotek haha :).

Kramar! Ha en underbar sommar (tills jag skriver igen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0